SEO

Optimalizace pro vyhledávače

S námi získáte

Analýza klíčových slov

Nepostradatelná již při tvorbě webu. K čemu slouží, najdete níže. Pomocí ní hledáme správná slovní spojení, která lidé skutečně hledají. Musíme najít slova relevantní k oboru a vhodná vzhledem ke konkurenci.

Metaznačky

Zadání metapopisků a metatitulků (metaznaček) do vašeho webu. To je nezbytný krok v rámci SEO a opírá se opět o analýzu klíčových sov.

Linkbuilding

Správný linkbuilding - tedy umísťování odkazů na váš web na jiných webech, je další SEO technika. Ale pozor, nesmí to být ledajaké odkazy. Poradíme vám, co dělat a nedělat.

Interní prolinkování

Interní prolinkování také zvyšuje hodnocení vašeho webu vyhledávači a hlavně usnadňuje uživatelům procházení webu. URL adresy podstránek musí být správně nastaveny, aby usnadnily uživatelům i vyhledávačům orientaci a tím zvýšili vaše šance na lepší umístění ve vyhledávání.

Tipy na PR články a blog

Z analýzy klíčových slov mnohdy vyjdou slovní spojení, která je vhodná zpracovat do webu, na sociální sítě, do PR článků. Dáme vám je v rámci analýzy klíčových slov a pokud si s nimi nebudete vědět rady, můžeme připravit podklad pro psaní konkrétních článků nebo je sami sepsat.

Správná struktura webu

Navrhneme vám vhodnou strukturu webu, která bude odrážet výsledky z analýzy klíčových slov. Web pak bude přehlednější pro zákazníky a srozumitelný pro vyhledávače. Lidé na něm najdou to, co hledají.

Obsah webu

Pokud se tak domluvíme, můžeme pro vás připravit texty a najít vhodné obrázky do webu. Obsah webu přizpůsobíme tak, aby byl přínosný pro zákazníky a aby vyhovoval SEO (optimalizace pro vyhledávače).

Napojení na analytické nástroje

Váš web napojíme na analytické nástroje, které pomohou vyhodnotit přínos SEO v čase. Připravíme pro vás přehledy a na základě výsledků můžeme SEO dále vylepšovat.

Co je SEO?

SEO – zkratka anglického výrazu „Search Engine Optimization“. Označuje proces vylepšování webu pro vyhledávače. Díky různým technikám SEO vyhledávače zobrazí web na ta správná klíčová slova, až je bude uživatel ve vyhledávači zadávat. Výsledky práce se SEO technikami  jsou viditelné v řádu měsíců. To je rozdíl od placené reklamy, kdy výsledky vidíme hned. 

K čemu je analýza klíčových slov?

Analýza klíčových slov je velmi pracná, ale když se udělá dobře, výsledky uvidíte. Zapomeňte na automatické nástroje zdarma, ty vám opravdovou analýzu klíčových slov neudělají.

Vybrané reference

Pro eshop prodávající náhradní díly do Babett a Pionýrů vedeme online reklamní kampaně a pracujeme také na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). www.birdgarage.cz
Pro zavedenou leteckou školu v Kladně jsme redesignovaly logo a web . Pustily jsme se také do online reklamy a do vylepšení sociálních sítí. www.blueskyaviation.cz
Pro začínající eshop s luxusními ručníky a župany jsme připravily strategii rozvoje, analýzu klíčových slov, grafické materiály, textový obsah a online reklamu.

Chcete být vidět online?

Pojďme se setkat

Pokud máte nový web, představte si, že je to, jako kdybyste si otevřeli novou restauraci v hlubokém lese. Bez propagace a navigace by vás nikdo nenašel. Stejné to je i s webem. Proto je potřeba udělat něco pro to, aby i váš web lidé našli. Jednou z cest je SEO – optimalizace pro vyhledávače (dalšími možnostmi jsou placená reklama a jiné). Na rozdíl od placené reklamy, kde se výsledek dostaví rychle, je SEO pomalejší (výsledek se dostaví až v řádů měsíců), ale trvalejší. Někdo říká, že je zadarmo, ale není to úplně tak. Stojí spoustu času a úsilí, které buď obětujete sami, nebo si někoho najmete, aby vám s tím pomohl.