Analýza záměru
Abychom mohly vytvořit správné logo, je důležité poznat aktuální situaci vašeho podnikání, jaké máte doposud zkušenosti z trhu, jaké máte cíle s vaším produktem. Doporučíme vhodný postup pro zpracování loga.
Varianty loga
Připravíme vám jednu či více variant loga dle společné dohody.
Logo manuál
Vytvoříme logo manuál, který bude sloužit pro správné použití loga, jeho barevné varianty, umístění do materiálů, na vhodné pozadí apod.
Analýza produktu
Podíváme se na váš produkt nebo službu, definujeme ho dle cílové skupiny, cenové hladiny a místa, kde ho chcete prodávat.
Výstupní formáty
Hotové logo připravíme v barevném, černobílém a inverzním provedení do různých formátů (jpg, png, pdf, eps) tak, abyste ho měli k dispozici k vlastnímu použití nebo předání třetím stranám.
Analýza trhu
Zanalyzujeme si tržní prostředí, ve kterém se váš produkt/služba nachází, definujeme konkurenci, zhodnotíme výhody, nevýhody, možné příležitosti a rizika.
Font a barvy
Vybereme vhodný font a barevné kombinace, které budou reflektovat váš produkt a cílovou skupinu i platformy, kde se bude aplikovat. Neméně podstatné je to, aby výsledné logo lahodilo vašemu oku a dokázali jste se s ním ztotožnit.
Jednotný vizuální styl
Připravíme jednotný vizuální styl, který souzní s firemní kulturou. Všechny propagační materiály dostanou jednotnou tvář a zákazníci vás jasně identifikují. Pomůžeme vám sjednotit logo a styl všech materiálů, které budete chtít vytvořit.