Nejprve jsme analyzovali eshop – jeho nastavení z hlediska správných popisů, nastavení feedů, SEO prvků, uživatelské přívětivosti a podobně. Protože dělat reklamu, která cílí na špatně postavený web, je podle nás vyhazování peněz. Ve spolupráci s majitelkou eshopu jsem postupně zapracovali doporučení do webu. Tím jsme si připravili půdu pro spuštění reklam i pro zlepšování organických výsledků.
Reklamní kampaně jsme spouštěli na Googlu, Seznamu a později i na Bingu. Začínali jsme s relativně malým rozpočtem, ale postupně jsme navyšovali tak, jak bylo s majiteli domluveno. Ladili jsme a testovali různá nastavení kampaní. První 2 měsíce se nedělo nic moc, ale pak začala reklama přinášet ovoce. Tady vidíte vývoj tržeb od spuštění reklam. Za 9 měsíců jsme se dostali na 457% výkon v tržbách oproti výchozímu měsíci! A tento stoupající trend stále pokračuje i nadále. Majitelé museli v roce 2023 najmout dalšího pracovníka, protože už na zvýšenou poptávku nestačili sami.
Na následujícím grafu můžete vidět, odkud se bere návštěvnost webu vedoucí k objednávkám: