Pro získání nových zákazníků jsem se rozhodli, že bude vhodné zapracovat také na optimalizaci webu pro vyhledávače a přizpůsobit tomu strukturu webu, jeho obsah i placenou online reklamu. Začali jsme s analýzou klíčových slov, abychom zjistili, jaké služby z nabízeného portfolia a jak lidé vyhledávají na internetu. Následně jsme navrhli strukturu webu i samotný design ve spolupráci s klientem, který dodal i zmodernizované logo. Po realizaci webu jsme začali pracovat na SEO i placené propagaci webu.
Web jsme spouštěli v průběhu března 2022 a organické vyhledávání na Googlu se začalo postupně zlepšovat:
Po spuštění online reklamy ihned výrazně stoupla návštěvnost webu a s ní se postupně začaly objevovat poptávky po službách.
Klient byl spokojený a svěřil nám následně i redesign českého webu ve stejném designu jako web německý a online reklamu a SEO pro český trh. Následně jsme vytvořily ještě 3 menší landing page weby pro německý trh pro regionální cílení: https://hohenarbeit-weiden.de/, https://hohenarbeit-regensburg.de/ a https://hohenarbeit-nurnberg.de/.