Začaly jsme tedy názvem značky. Pro klienta jsme připravily škálu potenciálních slovních spojení, které evokovaly klíčový parametr materiálu Resysta®, základního stavebního kamene nově vznikajícího brandu, to je šetrnost k životnímu prostředí, z angl. „environment“.
Jakmile byl název ukotvený, začaly jsme pracovat na novém logu a poté webu.
Cílem bylo vytvořit webové stránky v čistém jednoduchém a moderním designu, které by prezentovaly nabízenou šíři produktů a služeb.
Pro začátek jsme si udělaly analýzu klíčových slov, abychom zjistily, jak se dané produkty hledají a jak moc jsou konkurenční. Na výsledcích jsme založily strukturu webových stránek s tím, že bude vytvořena nejprve home page a web se bude rozšiřovat postupně tak, jak se bude dále rozvíjet celý podnikatelský projekt. V tuto chvíli máme tedy hotovou základní část a na webu budeme dále pracovat.